Σε ανταπόκριση στις έκτακτες κοινωνικές ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία COVID-19 για τον κάθε έναν άνθρωπο ξεχωριστά, καθώς και συνολικά για την ανθρωπότητα o ATHENA Organization ενεργοποίησε την κοινωνική καμπάνια #κάνετοκαλό, με σκοπό τη δημιουργία θετικού κοινωνικού αντικτύπου για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, αλλά και το ευρύ κοινό.
Μοιραζόμαστε ιστορίες ανθρώπων και φορέων, οι οποίες μέσα σε αυτή τη δύσκολη στιγμή εμπνέουν και αξίζει να τις κρατήσουμε.
Ακούμε και καταγράφουμε κοινωνικές ανάγκες από κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Επικοινωνούμε στο κοινό και πιθανούς υποστηρικτές τρέχουσες πραγματικές ανάγκες από κάθε γωνιά της Ελλάδας, επιδιώκοντας την κάλυψή τους.
Δίνουμε αξία σε απλές πράξεις καλοσύνης και ερχόμαστε πιο κοντά με τους ανθρώπους γύρω μας.
#ιστορίεςελπίδας
Έφηβοι στην Καλιφόρνια, δημιουργούν online πλατφόρμα, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε ηλικιωμένους, να συμπληρώσουν μια φόρμα με τις ανάγκες τους για προμήθειες, ώστε τα απαραίτητα αγαθά να παραδοθούν άμεσα στην πόρτα τους, χωρίς να εκτεθούν στον COVID-19.
Μία πρωτοβουλία ενός εφήβου, του Ντάνιελ Γκόλντμπεργκ, ο οποίος όταν το σχολείο του έκλεισε λόγω της καραντίνας, θέλησε να κάνει κάτι για να βοηθήσει. Η έμπνευσή του προήλθε από τον πατέρα του, γιατρός σε νοσοκομείο της Σάντα Μπάρμπαρα, αποτέλεσε πρότυπο για το γιο του ώστε να βγει κι εκείνος στην πρώτη γραμμή!
Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε η ιστοσελίδα Zoomers to Boomers, που πήρε το όνομά της από τις δύο διαφορετικές γενιές που γεφυρώνει: τους εμπνευστές και τους αποδέκτες της υπηρεσίας.
Το social distancing και το #menoumespiti, αφήνει εκτεθειμένους στον ιό, τους ανθρώπους που δε διαθέτουν κατοικία.
Η μη κυβερνητική ομάδα Streetwork της ARSIS – Youth Support Center, Thessaloniki, ανέλαβε δράση! Στόχος είναι η ενημέρωσή των αστέγων, ώστε να προφυλάσσονται όσο το δυνατόν καλύτερα, καθώς και η παροχή ειδών πρώτης ανάγκης, όπως sleeping bag, ρουχισμό, ξηρά τροφή και ειδών υγιεινής.
Ο αριθμός της τηλεφωνικής γραμμής είναι 6945426330 και λειτουργεί καθημερινά από τις 9:00 π.μ. – 10:00 μ.μ. και κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου από τις 10:00 π.μ. – 10:00 μ.μ. στο τηλέφωνο 6951661243.
Αν η ανάγκη μοιάζει επείγουσα, καλέστε πρώτα το 166.
Η τρέχουσα κατάσταση, έφερε την ανάγκη για ενισχυμένο υποστηρικτικό πλαίσιο σε άτομα και οικογένειες που, λόγω των περίπλοκων συνθηκών, καλούνται να αντιμετωπίσουν περισσότερα αυτό το διάστημα.
Έτσι λοιπόν, ο δήμος Αθηναίων έθεσε σε λειτουργία ειδική τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης των ατόμων με αυτισμό και των οικογενειών τους.
Οι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί του δήμου, θα είναι στο πλευρό των οικογενειών μέσω τηλεφωνικής στήριξης και στη συνέχεια, θα τους ενημερώνουν για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να απευθυνθούν στον Ελληνικό Σύλλογο για το Σύνδρομο Asperger.
Ο αριθμός της τηλεφωνικής γραμμής είναι 2103637365 και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9:00 π.μ. – 6:00 μ.μ.
Το διάστημα της αντιμετώπισης του ιού, επιτάχθηκαν πολλές επιχειρήσεις, που μέχρι τότε δεν σχετίζονταν με τον ιατρικό χώρο. Έτσι λοιπόν συνέβη και με την εταιρία του κ. Τσεκλίδη στο Κιλκίς! Όταν μία ημέρα του ζητήθηκε, αν μπορεί να κατασκευάσει ιατρικές ασπίδες προσώπου, εκείνος δέχθηκε και ξεκίνησε αμέσως τις διαδικασίες.
Έλαβε στα χέρια του άμεσα, ένα 3D υπόδειγμα ασπίδας προσώπου, το οποίο είχε δημιουργηθεί στο πλαίσιο μίας εθελοντικής δράσης από την ΜΚΟ ΟKThess, για την αντιμετώπιση του ιού στην Ελλάδα.
Έτσι λοιπόν κατασκεύασε πολύ γρήγορα 400 ασπίδες προσώπου για γιατρούς και τις παρέδωσε άμεσα, στο νοσοκομείο «ΑΧΕΠΑ», στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρία του κ. Τσεκλίδη, κατάφερε να φτάσει σε σημείο να παράγει μέχρι και 5.000 ασπίδες προσώπου το 24ωρο.
Όταν το timing, συνάντησε το Cinobo. Η πλατφόρμα online ταινιών, που έκανε το λανσάρισμά της, μόλις τέθηκε η Ελλάδα σε καραντίνα.
Η 27χρονη Δάφνη Μπεχτσή δημιούργησε την ελληνική συνδρομητική streaming πλατφόρμα, διαθέσιμη σε Ελλάδα και Κύπρο. Στο Cinobo μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει τη μεγαλύτερη συλλογή ανεξάρτητου κινηματογράφου, με εκατοντάδες ταινίες επιλεγμένες και κατηγοριοποιημένες.
Οι ταινίες έχουν συμμετάσχει σε φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, είναι ελληνικές και ξένες παραγωγές, νέες και παλιές.
Χαιρόμαστε όταν σε τέτοιους καιρούς, βλέπουμε ανθρώπους που ακολουθούν το όραμά τους και πραγματοποιούν δημιουργικές ιδέες στο χώρο της τέχνης!
Πολλοί χώροι αυτό το διάστημα βρήκαν τρόπο να προσαρμοστoύν στα νέα δεδομένα, με δημιουργικές λύσεις, ιδέες και ενέργειες, αλλά και να στηρίξουν τον αγώνα απέναντι στον ιό.
Το #SupportCreativity #SupportArtJewelry είναι μια πρωτοβουλία που στόχο έχει να στηρίξει σχεδιαστές, μέσα από την παρουσίαση και πώληση των κοσμημάτων τους.
Με μια σειρά από ενημερωτικά δελτία και κοινοποιήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι σχεδιαστές μπορούν να παρουσιάσουν και να πουλήσουν τα κοσμήματά τους.
Όπως ανακοίνωσε η Eleni Marneri Galerie, το 10% των πωλήσεων της καμπάνιας θα διατεθεί ως δωρεά, για την αγορά ιατρικού εξοπλισμού.